JBL adventskalender 2022

Bent jij ook dol op verrassingen en zo blij als een kind met een adventskalender? In de JBL adventskalender wachten 24 deurtjes met meer dan 340 aantrekkelijke prijzen op je, passend bij je hobby.

De JBL kerstman heeft met zijn elfjes voor iedere dag geweldige verrassingen verzameld. Daarnaast is er elke dag voor elke deelnemer nog een high resolution achtergrond voor computer en smartphone. Op 06.12.2022 wint IEDERE deelnemers – mis het niet. Bij de JBL adventskalender gaat niemand met lege handen naar huis – doe ook mee!

Zo simpel is het

Gewoon tot 24 december 2022 dagelijks het bijbehorende deurtje openen en door op 'Nu meedoen' te klikken kans maken op de afgebeelde prijzen.

De winnaars worden elke volgende dag om middernacht uit alle deelnemers gekozen en zij ontvangen vervolgens direct per e-mail bericht.

Alle deelnemers, die succesvol de drie stappen uitgevoerd hebben, krijgen na afloop van de speelperiode automatisch per e-mail een troostprijs.

Winnaars:


Achtergrondbeeld / Wallpaper

De JBL kerstman laat niemand met lege handen de deur uitgaan. Vandaag heeft hij een prachtige achtergrond uitgekozen, die je desktop of smartphone nieuwe glans geeft. Download hem gratis met de button. Hartelijk gefeliciteerd met je prijs en hele fijne feestdagen gewenst. Ho-Ho-Ho!

(3840 ✕ 2160)
(1920 ✕ 1080)

Cookies, een korte info, dan gaat het verder

Ook de JBL homepage gebruikt meerdere soorten cookies om u de volledige functionaliteit te kunnen garanderen en de benodigde service te kunnen bieden: Technische en functionele cookies hebben we absoluut nodig om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt tijdens uw bezoek aan onze homepage. Aanvullend zetten we cookies in voor marketingdoeleinden. Zo is het zeker dat we u bij een volgend bezoek op onze omvangrijke pagina herkennen, het succes van onze campagnes kunnen beoordelen en u, aan de hand van de gepersonaliseerde cookies, individueel en direct kunnen aanspreken kunnen – overeenkomend met uw interesses – ook buiten onze homepage. U kunt op elk moment – ook later nog – vastleggen welke cookies u accepteert en welke niet (meer daarover onder “Instellingen wijzigen”).

Ook de JBL homepage gebruikt diverse soorten cookies om u de volledige functionaliteit en talrijke diensten aan te kunnen bieden: Technisch en functionele cookies hebben we nodig om uw bezoek aan deze website te laten slagen. Daarnaast gebruiken we cookies voor de marketing. U kunt op elk moment - ook later dus nog - bepalen welke cookies u wel en welke u niet wilt toestaan (meer daarvoor onder 'Instellingen aanpassen').

In onze verklaring inzake gegevensbescherming leest u hoe wij omgaan met persoonlijke gegevens en voor welke doeleinden wij de gegevensverwerking gebruiken. leest u hoe wij omgaan met persoonlijke gegevens en voor welke doeleinden wij de gegevensverwerking gebruiken. Bevestig alstublieft met 'Gelezen en begrepen' het gebruik van alle cookies en dan kunnen we verder gaan.

U bent 16 jaar of ouder? Dan bevestigt u met "Ik heb kennisgenomen" het gebruik van alle cookies - en dan gaat het verder.

Selecteer uw Cookie-instellingen

Technische en functionele Cookies, zodat tijdens uw bezoek aan onze website alles soepel verloopt.
Marketing Cookies, zodat we u op onze pagina's herkennen en het succes van onze campagnes kunnen beoordelen.

PUSH-berichten van JBL

Wat zijn PUSH-berichten nou eigenlijk? Als onderdeel van de W3C-standaard definiëren webberichten een API voor eindgebruikerberichten, die via de browserberichten aan de desktop en/of mobiele apparaten van de gebruiker worden gestuurd. Op de eindapparaten verschijnen meldingen, zoals de eindgebruiker die kent van op het apparaat geïnstalleerde apps (bijv. e-mails). Op de eindapparaten verschijnen berichten, zoals de eindgebruiker die kent van op het apparaat geïnstalleerde apps (bijv. e-mails)

Deze notificaties maken het voor een websitebeheerder mogelijk contact op te nemen met zijn gebruikers, zolang de browser van de betreffende gebruiker openstaat – ongeacht of de gebruiker op dat moment de website bezoekt of niet.

Om web push notificaties te kunnen versturen, heb je alleen een website nodig waarop een web push code geïnstalleerd is. Hierdoor kunnen ook merken zonder apps profiteren van de vele voordelen van push berichten (gepersonaliseerde real-time communicatie op precies het juiste moment).

Webberichten zijn onderdeel van de W3C standaard en definiëren een API voor de eindgebruikerberichten. Een bericht maakt het mogelijk de gebruiker buiten de context van een website over een gebeurtenis, zoals een nieuw blogbericht, te informeren.

JBL GmbH & Co. KG biedt deze service gratis aan. De service kan net zo gemakkelijk geactiveerd, als gedeactiveerd worden.